Saturday

wahai kerengga kasihani lah beliau. rawwrr

Gambar nie aku lukis untuk pujuk dia yang masa tu merajuk sebab aku sibuk dengan kawan kawan. Aku cakap dekat dia, sesibuk sibuk aku, aku tetap akan ada disisi dia, melindungi dia daripada setiap raksasa atau orang gila. Sweet talkers sikit sikit macam aku tak apa,
tak berdosa,

tapi tadi, waktu tengah cakap telefon, entah macam mana dia boleh kena gigit dengan kerengga. Sayang punya pasal, aku doa yang supaya kerengga tu gigit baju je. Dia kurus kot, kalau kerengga gigit isi nak tinggal apa. haha

37 comments:

Amiey White said...

hahaha ciss...dalam sweet3 dia ada gak membahan~

-.-" macam bf amiey kuat bahan

zOuL_iMMe said...

hahaha...wajib la..bukan bahan..usik...hehe

ariph™ said...

kesian!

zOuL_iMMe said...

waaa..lu nak disayangi jugak kan arep..hahaha

+d.O.Y.A.h+ said...

ahhahaa. comel!

zOuL_iMMe said...

saya ke? auuwww...thank you..haha

Amiey White said...

oyaah cakap awek tu cumey hahaha :P

zOuL_iMMe said...

ahaha
yeke....bf dy pun comey..haha

.:padie_eyla:. said...

haha. suwiiit.

nub said...

nice.mengurangkan masalah..=)

Chuck Revenge said...

sejak bila lu seorang yang jiwang? -_-"

tqaAwesome said...

hahaa apekah?
syg punye pasal ye ^__^

zOuL_iMMe said...

padie_eyla,
sweet kan kerengga tu? haha

zOuL_iMMe said...

nub,
haha..mengurangkan masalah?

zOuL_iMMe said...

chuck,
ini bukan jiwang..jiwang tu macam lu.. nak gua tunjuk bukti lagi?haha

zOuL_iMMe said...

tqaAwesome,
haha...mesti la sayang..

tp profile picture kau mmg awesome.

lavender harum wangi said...

haha.. pic tu je dh ckup weh! pnuh makna~ ngeong2.. :D

zOuL_iMMe said...

haha..yeke...siapa nak jadi raksasa tu...nak?

Dark Half said...

meh aku jadi resaksa tu...sedap makan org2 comel

zOuL_iMMe said...

hahaha... ko nak cakap aku comel ke? hahahaha...sweet la pujian kau...kah kah kah

chuu said...

hakhak., tetibe berjiwangan :P

kiwi said...

Haaa??? Hahhaha

zOuL_iMMe said...

chuu,
mana ada jiwang..haha

zOuL_iMMe said...

kiwi,asal gelakkk?? haha ini bukan entri jiwang lahhhh

Jerung Tempang said...

hahahhahahaha. aww. jiwangla bro. haha.

btw, lukisan tu cute.

hilmi said...

hahaha..lagi sorang..ini bukan jiwang..ini kita panggil jinggel..haha

syaza kelyza said...

alololo sweetnye ^^

hilmi said...

hehehe...thanks syaza..

SHUKRI SALIM said...

doa kau termakbul tak zoul? haha

bainun said...

romantik btol ko zoul .. haha

saiazuan said...

haha ad bkt kartunis ko ni.. :D

Fia said...

sentap aa bub2 kerengga2 kurus2 ni.haha

zOuL_iMMe said...

rosli, makbul kot..aku tengok dia macam ok je..haha

zOuL_iMMe said...

bainun,
haha..banyak la romantik kau.. aku mana pandai pujuk, lukis tau ah..haha

zOuL_iMMe said...

saiazuan,
haha...boleh aku keje dengan kau buat komik..haha

zOuL_iMMe said...

razwa, jangan sentap sangat..aku nak jumpa kau bahan depan depan nanti..haha

Natto said...

Aku suka lukisan tu. Cantik. hahaha