Wednesday

Kartun Keji #1





26 comments:

nasyrun said...

muka menyeringai tu mmg terbaik la hahahha

Raihana Izzati said...

Budak tu gigi macam aku woi.kah3








ok tak lawak pun=.="

zombie said...

kemain pantas nasyrun ni.

zombie said...

raihana,

aku nak letak nama kau dekat budak tu, tapi kang kau marah plak. aku tak suka buat orang marah.

kah kah kah

nasyrun said...

err,
mungkin patut drop gear sikit
hehe

Lucifer said...

kah kah kah! nice!

Miscellaneous Smiles said...

seram kot~~

=D

Nur Areefah said...

jawapan dia sama dengan jawapan aku dalam essay mara.

Lee Zha said...

dasar zombie. hahaha cute lak zombie ko jejalan bwh ni. rs cam ni siyom je.

Ema Razali said...

menyampaikan kebenaran lah sangat! ha ha ha :D

saiazuan said...

hehe comel jwpn adik ni

Penjiwa Jalanan said...

wuhh, aku kat dlm pic tu !

+d.O.Y.A.h+ said...

omelnyeee!!

Johan 'Champ' Radzi said...

Aku menghidu sarcasm.

Keh keh!

PK said...

ha ha ha ha.

celaka sungguh muka sengih begitu.

Sca Ndx said...

ehehehe.

bujal X said...

wartawan yang paling suci dan halal gajinya adalah wartawan sukan.keh keh~~

dayya said...

hahaha. dup. pedih masuk hati. nasib bukan wartawan. kehkehkeh.

Dark Half said...

mahu lagi!

chuu muqhlis said...

ai abg wartawan., terase ke :P

nub said...

atau jadi pemilik suratkhabar..terutama utusan. boleh ka zoul? eheh

DuniakuAbstrak said...

semua palsu belaka

lavender harum wangi said...

k.

eiffel said...

alololooo..kebenaran ye.

kiwi said...

ala. gambar ape last tu? tak boleh tengok. tak aci. huhu

~butterfly~ said...

adik comel jadi wartawan..
heh syg2...nanti jd mcm muka abg tu mau?

o__O