Tuesday

Mckucing

Aku cuma perlu mengambil masa 10 saat selepas aku gigit burger itu, untuk tahu yang itu adalah burger kucing. Bayangkan waktu dimana sepatutnya rasa daging ayam bersama sedikit rasa pedas sos cili dan lada hitam ditambah rasa masam mayonis yang boleh buat kau orgasm macam tonton porno; kau rasa bulu. Ada bulu pada lidah dan lelangit yang buat aku rasa seperti ada karpet mini dihamparkan terbalik dalam mulut. Itu celaka nombor satu. Celaka nombor dua berlaku bila aku jumpa loceng kecil celah celah sayur dalam roti burger.

tak tunggu lama, aku hidupkan enjin kereta Kelisa, dan aku tuju ke kedai burger tadi. Aku pandu laju laju sampai langgar dua tiga ekor kucing jiran sebagai tanda protes. Sampai sahaja kedai burger aku lihat ada seorang tua memakai kopiah putih dengan baju melayu hijau bersama isterinya yang memakai jubah hitam bersama jilbab bagi melindungi mukanya daripada lelaki ajnabi. Ketika itu mereka berdua sedang menyembelih seekor kucing parsi berwarna kelabu dengan rantai leher yang tertulis Kiki. Aku syak Kiki itu nama kucing, bukannya tuan. Mana ada lelaki nama kiki, dan perempuan bernama kiki biasanya gedik malah tidak berminat membela kucing parsi melainkan cuma tahu bersolek dan menggatal dengan lelaki.

Aku ambil keputusan untuk balik rumah sambung makan burger. Tak kan lah aku nak merungut makan burger yang dibuat daripada seekor kucing Parsi comel yang berharga ratusan ringgit tapi aku dapat beli dengan harga RM 2 sahaja. Murah gila babi kot.

dapat free gift loceng lagi tau!

19 comments:

zombie said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

bact. said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

zombie said...

ah ini blog gua kena virus ke, memang bacteria jahanam dah rasuk lu bact?

Amiey White said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

Amiey White said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

Amiey White said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

Amiey White said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

Amiey White said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

Amiey White said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

Amiey White said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

zombie said...

Sebenarnya selamba je gua boleh delete spam ni. Tapi apa pula kata masyarakat bila gua halang kebebasan bersuara nanti.

bujal X said...

sialan loe~~keh keh~~

Rain said...

sapa ckp buger dua ringgit tu murah. meh ah sg limau try buger seringgit..

MATAHARI said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

MATAHARI said...

jangan tanya kenapa gua banyak cerita pasal kucing. Gua ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

Raihana Izzati said...

jangan tanya kenapa lu banyak cerita pasal kucing. Lu ni memang penggemar kucing. Samada untuk dibelai, atau dimakan.

chuu muqhlis said...

LOL @___@

noah said...

senyap. ketawa. kagum

kiwi said...

erk! bukak puasa dengan apa ahmad zombie? haha